Zakup samochodu

grupat1

2013-07-28 23:47
 Oceń wpis
   

 Pojazdy marki Jeep znane są na świecie ze swego potencjału, użyteczności oraz charakterystycznego stylu, jaki tradycyjnie reprezentują. Porównywarka aut pomoze w wyborze.

"Pojazdy marki Jeep stanowią ścisłą czołówkę pod spodem względem wszechstronności zaś osiągów" - mówi Jeff Bell, wiceprezes ds. Jeep'a w Chrysler Group - "zaś nowy Grand Cherokee SRT8 owo dziewiczy wymiar w tym zakresie. Dzięki silnikowi 6.1 HEMI V-8 ?spod ręki' SRT natomiast specjalnej konstrukcji napędu 4x4 - automobil ów nie ma sobie równych w dowolnych warunkach jazdy i nawet dwa razy droższą konkurencję pozostawi daleko w tyle."
Jeep Grand Cherokee SRT8 napędzany jest silnikiem HEMI V-8 o pojemności 6,1 litra, rozwijającym do licha i trochę 415 KM (czyli 85 KM albo 25 % więcej aniżeli 5,7-litrowy HEMI w "zwykłym" Grand Cherokee 2006) natomiast mgnienie oka obrotowy 569 Nm. Akceleracja od momentu 0 do 96 km/h owo niecałe 5 sekund, egzamin 0-100-0 km/h trwa rzędu 19 sekund, i wyjście hamowania odkąd 96 km/h aż do zera owo 38 metrów. Porównywarka aut poda dokładne wyniki.
"Przymierzając się do pracy powyżej pierwszym Jeep'em SRT mieliśmy świetny materiał w postaci nowego Grand Cherokee" - mówi Dan Knott, naczelny Street and Racing Technology w Chrysler Group - "Dzięki genom SRT Jeep Grand Cherokee SRT8 stał się nowym wzorcem dyspozycja zaś osiągów w celu pojazdów typu SUV. Ma wystarczająco mocy, iżby odbyć Porsche Cayenne Turbo, jest wygodny zaś posiada znakomite własności jezdne tudzież efektywność hamowania na poziomie światowym. środek wyposażyliśmy w akcenty sportowe, zaś na pozornie dodaliśmy funkcjonalne elementy typu wyczynowego."
System napędu 4x4 (dane za: porównywarka aut).
Pierwszy pojazd klasy SRT ze stałym napędem na wszystkie koła wymagał systemu napędowego o lekkiej konstrukcji, aczkolwiek pod dostatkiem wytrzymałego zaś niezawodnego do przenoszenia ogromnej mocy tudzież momentu obrotowego silnika 6.1 HEMI V-8. Ważnym zadaniem było zbudowanie skrzynki rozdzielczej spośród zastosowaniem elementów istniejących zaś wzmocnionych, zgodnie ze standardami SRT.
Ze względu na ergonomia zaś lekkość można było skorzystać "zwykłą" przednią akt skrzynki rozdzielczej Jeep'a - w połączeniu spośród obudową tylną o zwiększonej wytrzymałości, która mieści elektronikę stałego napędu 4x4. Obfity krótki czas silnika 6,1 HEMI wymagał również zastosowania wałka zdawczego o wzmocnionej konstrukcji.
W ten badania powstała skrzynka rozdzielcza w specjalnym wykonaniu w celu Grand Cherokee SRT8. Wzdłuż, iż jest lżejsza o ok. 27 kg w stosunku aż do standardowej skrzynki typu "heavy duty" jest w stanie nosić o wiele większe obciążenia.
W normalnych warunkach jazdy na przednie koła przypada 5 aż do 10 procent momentu obrotowego natomiast być może jego osoba rosnąc swobodnie w sytuacji, jak należy podnieść trakcję względnie trwałość ruchu pojazdu. Pozostały moment przekazywany jest na krzyż grobla napędowy typu "heavy duty" (stosowany w europejskiej wersji Grand Cherokee z silnikiem Diesla) na tylną przekładnię/mechanizm różnicowy Informacja 44 o zwiększonej średnicy koła talerzowego oraz wzmocnionej obudowie.
Porównywarka aut i informacje
Porównywarka aut dostarczy informacji.
"Przyspieszenia są takie, jakie prawdopodobnie darować wręcz przeciwnie napęd 4x4" - powiedział Dan Knott - "W Jeep'ie Grand Cherokee SRT8 2006 widzieliśmy odpowiednio pomny czterokołowiec o wysokim ilorazie frajdy spośród jazdy. Nasz elektroniczny platforma napędu 4x4 jest otwarcie aż do tego idealny."
Silnik oraz kufer biegów
Mocy zaś momentu gwoli ściśle mówiąc unikalnego systemu napędowego 4x4 dostarcza specjalna wersja silnika SRT HEMI o pojemności 6,1 litra, nawiązująca do oryginalnej konstrukcji HEMI, a szczególnie aż do "markowych" półsferycznych komór spalania oraz niektórych akcentów wizualnych - jak pomarańczowy blok mieszkalny silnika zaś czarne pokrywy rozrządu.
Zaczynając od czasu "czystego" natomiast ekonomicznego silnika 5.7 HEMI konstruktorzy SRT powiększyli kubatura skokową a szczebel sprężania i dokonali modyfikacji głowic cylindrów tudzież układów dolotowych / wylotowych, osiągając przebieg prędkości obrotowej wału korbowego. W wyniku tych zmian silnik 6.1 HEMI zyskał 85 KM w porównaniu aż do 5.7 HEMI w "zwykłym" Grand Cherokee Za sprawą rozwiercenie średnicy cylindrów o 3,5 mm uzyskano wzmocnienie pojemności skokowej spośród 5,7 aż do 6,1 litra. Poziom sprężania podwyższono z 9,6 : 1 aż do 10,3 : 1. Przepływy wewnątrz-silnikowe usprawniono przez aplikowanie zmodyfikowanych głowic cylindrowych oraz specjalnego kolektora dolotowego spośród układem zasysania powietrza (pozwalającym na brodzenie pojazdu do głębokości 480 mm) natomiast kolektora wydechowego z przewodami ze stali nierdzewnej. Dzięki większej średnicy zaworów natomiast zmianie kształtu portów w głowicy zoptymalizowano dopływ powietrza. By podnieść prędkość obrotową silnika skrócono przewody dolotowe kolektora ssącego, powiększając w tym samym czasie ich średnicę. Spaliny odprowadzane są przy użyciu kompozycja wydechowy o zwiększonym do niby 70 mm przekroju (z 63,5 mm) i końcówki o średnicy 101 mm.
W celu dalszego zwiększenia mocy w pobliżu wyższej prędkości obrotowej zastosowano wałki rozrządu typu sportowego. W efekcie tych zmian szybkość obrotowa silnika obok mocy maksymalnej wzrosła o niejako 20 % - z 5000 aż do 6000 obr/min. Trzonki zaworowe są drążone, zaś trzonki zaworów wydechowych co więcej wypełnione sodem dla bardziej skutecznego rozpraszania ciepła.
W silniku SRT HEMI 6.1 zastosowano m.in. wzmocnionej konstrukcji kadłub, silny odkuwany nasyp korbowy, korbowody ze spieków wysokiej wytrzymałości, pływające sworznie tłokowe (chłodzone natryskiem oleju) natomiast zmodyfikowaną miskę olejową, dostosowaną do przyspieszonego obiegu oleju blisko zwiększonej prędkości obrotowej.
Moc z silnika przekazywana jest za pomocą specjalną przekładnię hydrokinetyczną aż do "rasowanej" z wykorzystaniem SRT pięciostopniowej automatycznej skrzyni biegów typu A580, i stamtąd przez skrzynkę rozdzielczą - do przedniego zaś tylnego mechanizmu różnicowego. Korzystaj z porównywarki aut.
Tagi: porównywarka aut

Komentarze